Индивидуални тренировки

Индивидуални тренировки

Имаш свои собствени цели? Предпочиташ цялото внимание да е за теб? В такъв случай вземи индивидуална тренировка.

Това е занимание с персонален треньор във формат 1:1, а тренировъчната схема се изработва според индивидуалните нужди и цели.

Можем да включим кросфит комплекси, да работим функционално, да наблегнем на мобилността и т.н. Тренировката е подходяща за всички, които имат притеснения да спортуват в група или не могат да нагласят натовареният си график.

Идеална е и при специфични ситуации, като например възстановяване от травми, бременност, следродилен период, конкретно заболяване или здравословен проблем. 

В индивидуалните занимания можем да работим целенасочено за подготовка на атлети за състезания в различни видове спорт.

CrossFit Beginners

CrossFit Beginners

 „CrossFit Beginners – изгради основите“

  • Къде: Зала Скайлер
  • Начало: 10-ти март 2020, край на 16-ти април
  • Кога: вторник и четвъртък от 19:30
  • Редовна цена: 120 лв.
  • Цена с MultiSport или Andjoy (Sodexo) – 60 лв.

CrossFit Beginners е встъпителен модул от 12 тренировки, които да те запознаят с кросфит. Той е най-доброто решение, ако търсиш кросфит за начинаещи.

Ако си решил да промениш нещо в живота си и искаш да опиташ кросфит, това е решението за теб. CrossFit Beginners e най-краткият път до влюбването в нашия спорт.

Програмата ни за начинаещи ще отговори на основни въпроси, свързани с тренировки, възстановяване, хранене. Тя ще ти даде основата, върху която да изградиш добри навици и да постигнеш резултати. 

Кросфит за начинаещи включва:

  • 12 встъпителни кросфит тренировки
  • запознаване с основните движения
  • запознаване с основните типове тренировки
  • запознаване с треньорите и средата в залата

Записване

:
 Редовна карта Мултиспорт/Andjoy

Open Gym

Open Gym

Тренирай кросфит по собствена програма!

Ако се чувстваш достатъчно подготвен, тази тренировка е за теб. Заповядай в залата и планирай сам натоварването и упражненията. Можеш да направиш тренировка, която сам си измислил или пък такава, която си видял на The CrossFit Games, изпълнена от най-добрите кросфитъри в света. В тези часове можеш също и да поработиш върху някое движение или умение, в което изоставаш.

Треньорите ще са около теб, но целта е да разчиташ основно на себе си!

Mobility Class

Mobility Class

Тренировката по мобилност е специален клас, насочен към подобряването на движението и гъвкавостта на тялото. Знаеш, че трябва да разтягаш преди и след тренировка, но не знаеш как? Ние ще те научим!

Това е тренировка, целяща подобряване на подвижността и гъвкавостта на тялото. Тук включваме динамично и статично разтягане, както и различни техники и похвати за развиване на еластичност на мускулите и увеличение обема на движение в ставите.

Всеки специален клас Мобилност има целенасочена тема. Тренировката започва с резюмирана информация за групите мускули и стави, върху които ще бъде поставен фокус. Целта ни е да постигнем високо ниво на осъзнатост и фокусирана работа от всички участници в класа.

Основните теми, по които работим, са добре познатите области от тялото, които създават най-големи проблеми при многоставните движения – рамене, таз, задна верига.

Часовете по мобилност са подходящи за всеки, който иска да постига солидни резултати в кросфит тренировките и има амбициозни цели. Те ще помогнат за „сглобяване“ на по-техничните многоставни движения и за достигане на пълен обем на движение. Тренировките са изградени около стречове, прогресии и спомагателни упражнения, които в последствие всеки трениращ да може да изпълнява и сам.

Целта ни е да дадем в ръцете ви огромен арсенал от упражнения за разтягане и мобилност, чрез който не само да можете да подготвяте тялото си за добра работа по време на загрявката и минутите за стреч, но и да си осигурявате по-бързо и качествено възстановяване.

Това, разбира се, с уговорката, че единствено работата в часа по мобилност няма да е достатъчна – резултатите ще дойдат от целенасочено и осъзнато разтягане и упражняване във всяка една тренировка. Само така може да се постави солидна основа, която да позволи нови и нови лични рекорди и все по-добро изпълнение на движенията.

Ще станеш още по-силен, довери ни се!

CrossFit Weightlifting

CrossFit Weightlifting

CrossFit Weightlifting е специализиран клас, в който работим по основните движения с тежести, застъпени в кросфит. Искаш да вдигаш тежести, да си силен и да правиш олимпийските движения изхвърляне и изтласкване без затруднения?

Да, това определено е твоята тренировка. Тук акцентът е върху вдигане на тежести, олимпийски движения и силови кросфит комплекси. Изключително много наблягаме на правилната техника на упражненията и всеки път я затвърждаваме. Само така прогресът е гарантиран!

Ще правим основни базови движения с щанги – преден и заден клек, мъртва тяга, военна и пуш преса и т.н. Развиваме силата на макс! Ще разбереш, че олимпийските движения развиват сила, експлозивност и координация.

Тренировките са подходящи за средно напреднали и напреднали атлети.

Групите са до 10 души, за да можем да дадем на всеки персонално внимание.

Безплатна първа тренировка

Безплатна първа тренировка

Ако си решил да опиташ какво е кросфит, заповядай да се запознаем, да потренираме и да ти разкажем за нашия спорт. Опитай кросфит, разгледай залата, виж как тренират другите. И разбира се – задай ни колкото можеш повече въпроси.

Кога мога да дойда за първа тренировка?

Предлагаме ти следните дни, в които да направиш една безплатна тренировка с нас:

  • зала Скайлер – четвъртък и събота
  • зала Мотописта – четвъртък и неделя

В тези дни в графика ни ще видиш час „CrossFit – Първа тренировка“. Препоръчваме да се запишеш в нея. Ако посоченият час не ти е удобен, може да дойдеш и на някоя от останалите тренировки в рамките на същия ден. В такъв случай трябва да се запишеш за стандартните ни CrossFit тренировки.

Записването за тренировка става с регистрация в системата ни.

Как да се регистрирам?

Регистрацията отнема само миг – прави се тук, като имаме нужда единствено от име и мейл за кореспонденция. След попълването им ще получиш линк за потвърждение на посочената поща. Ако случайно не го намираш, потърси го в папката Спам.

Когато регистрираш профила си можеш да влезеш в календара на предпочитаната от теб зала и да кликнеш върху избраната тренировка – още един клик за потвърждение и готово – вече си записан.

Мога ли да дойда за първа тренировка в друг ден?

Не. Ако нямаш опит с кросфит те съветваме да не го правиш. Причината е проста – по време на първата ти тренировка с нас искаме да ти посветим възможно най-много време. Трябва да имаме възможност да говорим, да ни задаваш въпроси и да показваме. И разбираемо – ако дойдеш без предупреждение в друг ден, просто няма да можем да ти обърнем внимание.

Как протича първата тренировка в CrossFit Dream?

При първата ни среща ще те помолим да ни разкажеш за себе си, за опита си със спорт и тренировки, за евентуални травми или ограничения, които имаш. Ние пък ще ти разкажем повече за кросфит и за най-удачния начин да започнеш редовни тренировки.

Разбира се – ще тренираме. Ще изпълняваме базови движения, за да се ориентираме за твоето състояние. Ще проверим възможностите ти и ще те тестваме с нещо предизвикателно, бъди сигурен в това.

А след първата тренировка?

След първата тренировка ще си наясно дали ще искаш да продължим заедно. Ще поговорим как да стане това, ще ни разкажеш за целите си и ще ти препоръчаме схемата, по която да тренираш.

Ами това е – ако имаш други въпроси, можеш да ни пишеш или да се обадиш. Или пък да дойдеш в залата и да ни питаш лично. Не се колебай, опитай кросфит и се запиши за своята първа тренировка!